Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Rakas joulupukki...

...toivoisin kovasti, että olen ollut mielestäsi tarpeeksi kiltti.
Koska minulla on piiiiiiiiiiitkä lista mitä tahtoisin. 
:)

Meillä A on esittänyt yhden toiveen. "Tahtoisin kuimurin."=puimurin.
V:lle listalla on nukke.

Siinä ne sitten olikin.
Ai niin, onhan mullakin lista.......

Lapsille tarhaan:
eli
- Sikp hop reput (reppu kuvat linkin takaisesta osoitteesta)
- sisätossut, Tohvelisankari (tossu kuvat täältä)
Lisäksi lapsille vaatetusta, esim. täältä

- uusi sohva ois kiva
- WC ja kylppäri remontti
-äidille kunnon puku lenkkeilyä varten (kunnon tossut kyllä on, kiitos appiukolle)
-jotkut siäsliikkumis vaatteet (joogaan ja jumppaan)
-timantteja
-meikkejä
-ihania SIISTEJÄ vatteita, kenkiä ja villakangastakki
-lakanoita ja pyyhkeitä

- yhteinen hemmottelu, tai sitten vain minulle

Kuva: täältä

Oiskohan se siinä :D

Vaatimaton on kaunista vai miten se nyt menikään....
Joulun tuo minulle enemmänkin tuoksut ja kynttilät kuin lahjat. Vaikka niitä on vieläkin kiva saada. Jos paketissa on ne perinteiset sukat ja suklaata, niin minun jouluni on täydellinen.

Odotankin innolla pipareiden tekoa, joulutorttuja, glögiä, yhdessä olemista ja tietty joulun tunnelmaa.
Lumi vielä puuttuu.

Tässä muutama minulle rakkaita joululauluja:




Ihanaa marraskuuta! (ja joulun odotusta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti