Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 17. syyskuuta 2012

Syksy

Voi ei ja taas mä tein sen!! 
Tämä blogi on jäänyt näköjään vähän taka-alalle kun tuntuu olevan noita kiireitä.
Tai, siis ei mitään oikeita kiireitä mutta kuitenkin.

Nyt kun syksy on saapunut ja on jo jokunen päivä ollut kylmempääkin, tuntuu että meikäläinen sen kun nauttii enemmän. Olen aina ollut syys ihminen, pidän pimeistä illoista, sateesta ja kunnon syysmyrskystä. Ja huomaan että olen vaivihkaan vaihtanut kahvin teehen (appelsiini tee on tällä hetkellä ihan ykkönen!!) ja lyhythihaiset paidat neuletakkiin. Talvi tekee tuloaan mutta nautitaan tästä vuoden ajasta vielä kun sitä on :)
Kuvat täältä

Lisäksi olen käynyt naapureilla elokuvissa kun heillä on ihan mahtavat puitteet! Kiitos vielä!
Tämä katsottiin viimeksi.

Lisäksi olen käynyt jumpassa, voitteko kuvitella!! Tänään olisi vuorossa Hot Jooga, saas nähä miten tämän näisen käy!


Mutta sitten niistä vaatteista...
Syksyksi ei lapsille tai itselle ole hankittu mitään, paitsi yhdet ihanat....

Äidin talvella hankkimat sekä A:lle juuri postista tulleet, syötävän suloiset El Naturalistan kengät.
Miten voi olla noin ihanat? Niin siis mähän olin siinä uskossa että nämä kengät olisivat vuorelliset, mutta väärässä olin. Tosin eivät omanikaan olleet ja hyvin pärjäsin talvella kun laitoin ohuen villasukan...Tai siis nahka vuori näistä löytyy muttei villa tms.

Ja talvivaatetuskin alkaa olla hyvällä mallilla. Molemmille löytyy haalari, (V:llä kaksi) ja talvikengät, pipot, hanskat. A:lle tarkoitus käyttää myös viimevuotista takkia ja toppahousuja jotka löytyi alesta. Se , mitä puuttuu on toiset hanskat, V:lle kypämyssy sekä villa/Fleece haalari sekä toiset hanskat. A:lle taas toinen hattu ja hanskat. Molemmilla on yhdet kengät mutta jos tarvitaan toiset niin sitten hankitaa.


A:n haalari uutena netistä, V:n second handina Facebookin Molo kidsin kirpparilta. Oli muuten hyvä löytö :)

Nyt onkin hyvä jäädä niitä pakkasia odottelemaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti