Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 28. kesäkuuta 2012

Olen äiti

Meillä ei siis vieläkään tietokone toimi. En saa kuvia ladattua kännykäst, tai sitten se on vain harjoituksen puutetta. Mutta nyt tulee siis vain pelkkää tekstiä :) koittakaa kestää.
Olen siis äiti. Esikoinen täyttää kolme vuotta ensi viikolla ja meillä juhlitaan viikonloppuna. Saa kakkua mahan täyteen. Tarkemmin sanottuna suklaakakkua (se on päivänsankarin toive).
Sitä aina näin synttäreiden aikaan miettii kuinka elämästä onkin tullut ihanaa ja tärkeää. Kun matkassa kulkee lapsi jos toinenkin, asiat saavat ihan uudenlaisen merkityksen. Minä ainakin koen olevani tärkeä lapsilleni. Ja he ovat minulle kaikki kaikessa. He ovat opettaneet minulle eniten ikinä.
Sen, kuinka rakkaus kasvattaa ja sen miten pienet asiat tekevät elämästä jotain suurta ja ihmeellistä.
Äitinä toivon, että lapseni kokevat itsensä rakastetuiksi, ainutlaatuisiksi ja vahvoiksi kokemaan elämän tuomat haasteet. Että he uskaltavat kokea itse ja oivaltaa asioita. Ja tietävät että minä tai isi olemme tukemassa ja kannustamassa.
Toivon siis sinulle A, kokemus rikkaita päiviä, uusia seikkailuja, hauskanpitoa sekä tietty haleja ja pusuja!
Olet kasvanut hujauksessa niin isoksi!
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti